Tuesday, June 16, 2009

Broken Hearts

I had my deco class last Sunday. Kebetulan pada hari yang sama Noonee`s Cookies pun terlibat dalam Hari Mesra Rakyat. So, kenalah buatkan cupcakes untuk dia orang. Cupcakes itu adalah sebahagian daripada kursus-kursus yang akan ditawarkan oleh Noonee`s Cookies di Subang Jaya nanti.

Apa lagi, since dah bancuh icing untuk kelas deco, swirlkan sekali atas cupcakes tu. Hasilnya memang mengkagumkan. Icing tu bagai membeku atas cupcakes. Semua sekali 70 biji. Idea dah mula kering. Teringat pula hasil kerja seorang baker dari Australia. Dia buat corak abstract yang simple je. Tapi memang menarik. Tu laa.....konon-konon nak ikut ler gaya minah Aussie tu. Akhirnya corakku kantoi. Hubby ku kata tak lawa lansung. Pasti tak de yang nak beli. Memang pun, aku yang tengok pun tak selera. Saw the broken hearts dari my jumbo hearts sprinklers. Apa lagi, kutepekkan kan jer kat corak abstak yang tak jadi tuuu.

Petang tu, masa habis menegmas... Hubby ku kata... orang kata cupcakes yang terlebih baking soda tu sodap... My broken hearts pun habisss.. Yang pasti the new icing that I learnt, memang sedap.