Sunday, June 7, 2009

Never Too Late To Learn

Kita tak pernah terlalu tua untuk menuntut ilmu. Dan kita perlu menuntut ilmu hingga ke liang lahad. I`m counting days to be 36 this year. Tetapi apa yang saya pelajari kini lebih kepada skill dan minat saya. Inilah hari pertama saya menyertai kelas Wilton Decorating Course 1. Terkocoh-kocoh juga pagi tadi, ingatkan terlambat. Rupanya kelas mula pukul 11.00pagi.

Kadang-kadang kita terasa macam kita dah tahu segala. Kita selalu terlupa bahwa tiada yang sempurna di dunia ini, Pasti ada yang lebih baik daripada kita dan yang kurang daripada kita. Kekurangan dan kelebihan ini melengkapkan kita di dalam satu komuniti.


Unfortunately I don`t own a phone camera. I`ll try and get few snaps later in my other 3 classes. Overall, okay. We learned basics in cake deco. Tools required. Buttercream icing recipe. Again, it is a boring class unless you have passion. Tetapi instructor, Soon Ching, memang sporting. Mana tidaknya...the other 6 students dok mengutuk dia. Depan-depan plak tu. Tapi dia maintain jer.
Hmm.. got to go..